فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

ارتباط

من همیشه یه ارتباط خیلی خوب با مادر و خواهرم داشتم اما چند وقته به خاطر بیکاری از اوضاع روحی خوبی برخوردار نیستم رابطه ها داره ضعیف میشه اونجوری که تو چهار ماه گذشته من کم تر از 10 روز خونه بودم اما شاید 3 یا 4 بار کنتاک پیش اومده از اون مواقعی که تحمل و گذشت میکردیم بگذریم. خلاصه من از خودم تو همچین شرایطی اونا هم دائم توقع دارن و حتی تحقیر میکنن و انتظار رفتار همیشه رو از من دارن در صورتی که حتی نمیدونن من چمه. مهم نیست اینا رو نوشتم که بگم به خونه زنگ نمیزنم چون هربار با هم حرفمون میشه مایع اعصاب خوردی فراهمه حتی سر مسائلی مثل شارژ اینترنت هم دعوامون میشه بعد اونا باز ناراحتن که چرا زنگ نمیزنی!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
فریبا چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 10:09 http://taranehayeasheghi.blogsky.com/

زنگ زدن یه نشونه شده.همین.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.