فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

عصر یخبندان

خیلی وقته پست نزاشتم خیلی خستم ممکنه خلاصه و ناخوانا باشه زیاد حوصله ندارم اوضاعم خوب نیست اما...

خوب بعد از خط ویژه انتظارات از کارگردان زیاد میشه هر چند من فکر کنم خط ویژه میتونست سطح توقع رو از سینما هم بالا ببره. اما بعد از اون فیلم وقتی شروع میکنی این فیلم رو ببینی تو اول داستان فکر میکنی با یه نقد اجتماعی سیاه دیگه که تکراری اند و کم پرداخت و انگار فقط ساخته شدن که نقد کنند مواجهی، اما هرچی پیش میری میبینی که این نقد رو به زیبایی و با هوش مطرح میکنه. موضوع ناراخت کنندس اما این اصلا از اون فیلمایی نیست که با احساسات مخاطب بازی کنه و مخاطب رو تحت تاثیر قرار بده این یه فیلمه که مخاطب دوستش داره چون ارزش دیدن داره.

زیباست. مهتاب کرامتی رو نمیگم :) بازی فرهاد اصلانی رو میگم البته این دوتا مغایرتی ندارند اونم هست اینم هست مگه تقصیر منه اصلا به من چه. خوب من سحر دولتشاهی رو دوست دارم ولی تو این فیلم بازهایی بهتری بودن که من سیمرغ سحر رو ازش میگیرم میدم به اونا

من عاشق پیچیدگی خط ویژه بودم مصطفی کیایی این کار رو بلده تدوین بسیار بسیار خوب عصر یخ بندان به پیچیدگی شیرینش کمک میکنه همینجا اسکار تدوین رو به عصر یخبندان میدم هرچند پالپ فیکشن هم فیلم خوبیه.

خوب میشه راجع به آنا هم صحبت کرد، من که همه رو دوست دارم نمیدونم چرا این به دلم نمیشینه ولی خوب اگه بجای این هانیه توسلی رو بازی میداد میتونستیم سال دیگه منتظر شماره آخر سه گانه آقای کیایی باشیم. راستی این چجوری سالی یه فیلم میسازه؟ مگه در حاشیه میسازی؟

من موقع شروع فیلم داشتم از خستگی میمردم و لحظه ممکن بود خوابم ببره اما انقدر انسجام این فیلم بالا بود اصلا نمیشد بخوابی.

خط داستانی خیلی قویه و همزمان انقدر پیچیدست که نمیفهمی داری یه فیلم فانتزی میبینی یا یه درام.

فیلم برداری عالی او سکانسی هم که از تو ماشین مهتاب کرامتی میاد برون میره رو شهر دوباره میاد تو ماشین خیلی خوب بود و تو همون سکانس انتخاب مناسب آهنگ که چندین جا تکرار شده بود به رخ کشیده میشه دوست دارم آقای کیایی.

ریزه کاری هایی که تو فیلم بود شگفت انگیز بودن. جلوه های ویژه قابل قبول و سکانسی که بهرام رادان مرده و نامزدش از ماشین پیاده میشه خوشگل بود. اون سکانسی هم که میگه ماشین دست کی بوده میگه "بله خانممه" رو با احتیاط ببینید.

شروع فیلم خوب نیست اما چندین پایان شیک و غیر منتظره داره و در آخر بعد اون همه نقد با امید فیلم رو تموم میکنه که جای تشکر داره.

خلاصه که دقیقا حالتهای خط ویژه رو داشت ولی اون بهتر بود.

یه فیلم فوق العاده که جای تشویق داره.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.