فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

تعصب در دین

اینو یه جایی نوشته بود

فکر کنم بسته بودن به تعصب ربط داره نه به دین یعنی میشه با تعصب در بی دینی هم به ذهن خود قفل بزنیم. از دین دفاع نمیکنم از بازی با کلمات برای انحراف افکار خوشم نمیاد. به نظرم تو این جمله با کلمات بازی شده. یعنی اگه میگفت با تعصب به مغز خود قفل میزنید کافی بود. اما نمیتونه بگه با دین به مغز خود قفل میزنیدچون تعداد زیادی از دانشمندان تاریخ و جغرافیای ما عالم دینی بودن اصلا اگه کسایی که مذهبی بودن رو از تاریخ ایران خط بزنیم دیگه نمیتونیم بگم ما ملت فلانی هستیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
محیا شنبه 18 مهر 1394 ساعت 14:28 http://rah-aramesh.blogsky.com/

سلام وبلاگ عتلی داری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.