فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

سردار

این خبر ساعتی پیش توسط خبرگزاری رویترز منتشر شد.
خلاصه خبر اینکه، نقشه عملیات روسیه در سوریه توسط سردار سلیمانی در مسکو چیده شده. سردار در مسکو یک نقشه سوریه رو جلوی روسها پهن میکنه (!) و بهشون میگه که با پیشروی های اخیر گروه های مسلح، اوضاع داره خطرناک میشه، ولی همچنان میشه اوضاع رو عوض کرد و ورق هایی در دست ما هست هنوز. البته دیدار ها و مذاکرات از چند ماه قبل شروع شده. رهبری یک نماینده نزد پوتین فرستاده و اوضاع رو شرح داده، پوتین هم به نماینده گفته ما قبول میکنیم که دخالت کنیم، حاج قاسم رو بفرستید بیاد مسکو (!). و اینکه صدها نیروی ایرانی به همراه 3000 نیروی حزب الله آماده عملیات در مناطق شمالی و شمال غرب سوریه هستن. در واقع نقشه این هست که نیروهای ایرانی، سوری و حزب الله با پشتیبانی سنگین هوایی روسها عملیات کنن.
همچنین اینکه سردار سلیمانی مثل یک شهروند ساکن سوریه شده! یعنی مدام در دمشق حاضر هست و یا با بشار دیدار میکنه و یا از جبهه ها بازدید و برنامه ریزی میکنه.
 منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
گلابی جمعه 17 مهر 1394 ساعت 21:48

من فکر می کردم سردار یه پاش تو عراقه و یه پاش تو سوریه. نگو به روسیه و انگلستان و اینا هم اگه وقت کنه یه سری میزنه. :دی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.