فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

نام

این پستم درواقع یه سواله. چرا باسد اسم یه نفر رو اصغر بزارن؟ منظورم اصغر خالیه. اصلا اصغر خالی داریم بدون پیشوند پسوند؟

مثلا ما اسم فرهنگ داریم ولی کسی اسم بچه شو بی فرهنگ نمیزاره

یا مهدی ولی کسی گمراه نمیزاره

یا خالد ولی کسی فانی نمیزاره

سامان کسی آشفته نمیزاره

چطوریه اکبر داریم اصغر هم داریم؟

نظرات 1 + ارسال نظر
گلابی یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 21:49

فکر کنم همشون تو شناسنامه علی اکبر و علی اصغر هستند. در ضمن خالیش هم بد نیست که؟؟؟!! یکی دو تا بچه داره یکیش رو میزاره اصغر یعنی بچه کوچیکتره اونیکی رو میزاره اکبر یعنی بچه بزرگتره. صغرا و کبری هم داریم. مشکلی نیست خیلی خودت رو درگیر نکن.

آخه ما یه فامیل داریم تک فرزنده اسمش اصغره. احتمال 99.99% اصغر خالی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.