فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

پیش بینی

آدمهای سیاست مدار معمولا پیش بینی های روشن نمیکنن دو پهلو حرف میزنن تا پس فردا اگه پیش بینیشون درست درنیومد راه فرار داشته باشن. اما از اونجاییکه من هم سیاستمدار نیستم انقلابیم حرفم رو صریح و صادقانه میزنم. ممکنه هم اشتباه در بیاد اما از کسی انتقاد رو قبول میکنم که اون هم پیش بینی صریح و صادقانه درست کرده باشه.

حالا جریان چیه جریان اینه که فکر کنم عربستان پدر سوخته به همه کشورها پول داده آمار ککشته هاشون رو اعلام نکنن. مگه میشه 140 تا ایرانی مرده شناسایی شده باشه از کل بقیه دنیا 250 نفر کشته شناسایی شده باشه؟ خوب معلومه پول گرفتن گفتن ما کشته ها مون رو اعلام نمیکنیم. پاکستان دیروز 230 تا کشته رو تائید میکنه بعد میگه نه 230 تا مفقود!!! نیجریه خودش یه قلم 600 نفر رو کشته اعلام میکنه بعد امروز رسانه های کثافت بین المللی کلا 700 و خورده ای کشته اعلام میکنن.

خبر بعد اینکه به نقل از یه منبع غیر موثق یه روحانی عربستان اعلام کرده بود که یارو جرثقیله سجده کرده باید ببینیم چرا بقیه جرثقیلا سجده نکردن؟ شاید اونا لائیکن. اما رسانه های دنیا به نقل از منابع رسمی عربستان اعلام کردن "این اتفاق منا خواست خدا بوده". بعد آخه مخاطب بین المللی چه میدونه قضا و قدر چیه و به جای اینکه این خبر رو بشنوه میشنوه که "مسلمانا بیشعورن". البته این اظهارنظر های خلق الساعه خوراک خودمونه.

خبر آخر اینکه میگن 30 تا زائر ایرانی احتمالا بازداشت شدن تو عربستان. من صد در صد قبول دارم آل سعود بی عرضه و دروغگو و کثافتن ولی فکر کنم ما هم میدوونیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.