فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

آمار

میدونین چرا انقدر به آمار علاقه دارم؟ تا قسمت قرمز  این جک ها رو باور نکنم

من خراب اون ملتیم که واسه سنگ زدن به شیطان ۴۵۰ نفررو له کردن و کشتن خدا قوت انصافا. حجتون قبوله شک نکینید

تو تلویزیون گفته 65000 نفر امسال رفتن به حج. نفری یازده میلیون تومن. میشه 715000000000 تومن. اگه دلار رو 3000 تومن حساب کنیم میشه 239 میلیارد دلار... جالبه نه! پولی که اونجا خرج میکنن به کنار... سوغاتی به کنار... حج تمتع... به کنار، اونوقت کل بودجه ی سال94؛ 586 میلیارد دلاره..... من دیگه حرفی ندارم... صرفا جهت اطلاع "جهالت" کاری کرد که پیرزن ایرانی گاو خود را بفروشد که به مکه مشرف شود،تا عرب از شتر به لامبورگینی و از چادر به برج برسد و مردم ما سعادت را دو دستی به اعراب تقدیم کنند که شاید سعادت خود در دنیای دیگر را یابند! آیا میدانید خدا کجاست؟ خدا در قلب کودکیست که در همسایگی حاجی از فقر ناله میکند و حاجی در بین عربها بدنبال "خدا" میگردد... )

منم انقدر بیکار نیستم هر جکی میشنوم بجای اینکه بخندم برم چرتکه دستم بگیرم فقط میدونم 65 هزار نفر تو 1 ماه نمیتونن به اندازه 80 میلیون نفر تو 12 ماه خرج کنن تو این جک هم دلار تو محاسبات 3 تومن در نظر گرفته شده نه 3000 تومن هه هه

حالا جک اینجاست میگن عربستان میخواد به قربانیای حادثه جر ثقیل نفری 900  میلیون تومن بده حالا بگو یک میلیارد اگه به قربانیای عید قربان هم همین قدر بده یعنی 65000 ایرانی هرکی تقریبا 10 میلیون برده یعنی 650 میلیارد تومن بردن یعنی اگه 650  نفر کشته بدیم حج 64350 نفر بقیه برامون مفت میشینه تا حالا نزدیک 150 ایم 500 تا دیگه میخوایم

نظرات 1 + ارسال نظر
بانو جمعه 3 مهر 1394 ساعت 17:45

سلام عزیزم
از خوندن مطلبتون واقعا دلم شکست
نمیدونم چند سالتونه؟ فقط میدونم تحت تاثیر بعضی القائات این حرفارو نوشتین.
با این حرفا عوض مرهم گذاشتن به دل خونواده های داغدار فقط نمک به زخمشون میپاشین و حتما به درگاه خدا مسئولین.
شما تو چه مقامی هستین که در مورد رد یا قبول یک فریضه نظر میدین؟
آیا شما میدونین این فاجعه فقط به خاطر یک بی کفایتی صورت گرفته و اون هم مسدود شدن مسیر بوده و اگر اون اتفاق نمیفتاد اون فاجعه رخ نمیداد؟!!!
خبر دارین که اگر مستطیع باشین و به حج واجب نرین کافر از دنیا میرین؟
اینجا دیگه بحث مستحبات نیست که مخیر باشین بین رفتن و نرفتن
مطمئن باشین کسی که به فکر انجام واجباتشه حتما بیشتر از من و شما اعمال مستحب مثل کمک به فقرا و .... رو انجام میده .
و من و شما تحت هیچ عنوانی نمیتونیم کسی رو متهم کنیم به بی مبالاتی ...مگه ما خبر داریم اون افراد تو زندگی چقدر کار خیر انجام میدادن یا نه
بیایم قبل از بیشتر داغ زدن به دل بازماندگانشون مرهم دلشون باشیم.

فکر کنم درست متوجه منظورتون نشدم شایدم شما متوجه منظورم نشدین
مرهم؟ نمک؟ من مسئولم؟ کدوم فرضیه؟
نه نمیدونم دلیل فاجعه چی بوده. آره میدونم حج واجبه. من که به فقرا کمک نکردم که کسی بخواد از من بیشتر کمک کنه. تو این پست من کی رو به بی مبالاتی متهم کردم؟ به من چه چقدر کار خیر کردن.
به عنوان آخرین نکته قسمت
"من خراب اون ملتیم ... تا ...بدنبال "خدا" میگردد... )"
یه جکه که من باهاش مخالفم فکر کردم توضیح تو پست اینو نشون میده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.