فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

منا

تعداد آمار ویکی خوب یکمی کمتر از چیزی که آخرین بار اعلام شده. خوب ایرادای دیگه هم داره پس آمار بقیه کشورا چرا انقدر کمن؟

امیدوارم نسبت بالای آمار ایرانی های کشته شده به شناخته شده ها به نظم کاروانهامون ربط داشته باشه چون اگه بخواد با همین نسبت آمار بالا بره باید منتظر 500 یا 600 نفر باشیم.

ولی برام خیلی عجیبه که تو یه حادثه 1300 نفر کشته بشن مگه جنگه؟ فکر میکنم اگه تو استادیوم 100 هزار نفری فوتبال یه هو زامبیا حمله کنن و فقط یه در خروجی باشه بجز کسایی که در اثر حمله زامبیا کشته میشن نباید بیشتر از 10 یا 20 نفر زیر دست و پا کشته بشن. یعنی میخوام بگم اگه قرار تو یه ازدحام 1300 نفر بیمیرن حداقل اونجا باید یک میلیون نفر روبه یه در هجوم بیارن...  ...صحنه های تلوزیون همچین چیزی رو نشون نمیداد...  ... یا اینکه یه چیزی رو ما نمیدونم

آها راستی یه جا خوندم عربستان به کشته شده های جرثقیل نفری 900 میلیون میده! خوبه والا کاشکی من مرده بودم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.