فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

دشمنان ملت

فیلم خوبیه، بود. جانی عالیه. کارگردانی عالی. داستان خیلی خوب فقط نفهمیدم بر اساس داستان واقعی بود؟ این تاریخ آمریکا چه چیزای خوبی از توش درمیاد. نه حرفم رو پس میگیرم در هر صورت فیلمنامش بسیار زیبابود وگرنه بهترین داستان رو بده دست کارگردانای خودمون گند میزنن. بگذریم از اینکه نمیتونیم بهترین داستان رو بدیم به فیلنامه نویسای خودمون چون فیلنامه نویس نداریم. فیلمبردایش به چشم میومد. ولی باز همون جای رو عشقه. چی بگم فیلم رو باید ببینین گریم رو باید ببینید طراحی لباس و صحنه رو. موزیکش باید بشنوید. اون دیالوگی هم که دقیق یادم نیست خوب بود که میگفت مهم نیست آدما از کجا اومدن مهم اینه که کجا میخوان برن

نظرات 1 + ارسال نظر
گلابی جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 16:03

یه دو سالی تو هاردم داشتمش، ولی چون به من گفته بودند کسل کننده است ندیدمش

نه قشنگ بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.