فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

تلفات

تو چهار ماهه اول سال 93 و 94 هرسال تقریبا 5500 نفر تو ایران در اثر تصادفات مردند.

تو چهار ماه اول جنگ یمن تقریبا 4200 نفر یمنی شهید شدند.

اف-۱۵ ایگل (عقاب) جنگنده آمریکایی است که برای برتری هوائی به سفارش دولت آمریکا (برای نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا و گارد ملی هوائی) طراحی و ساخته شده‌است. این هواپیما را شرکت مک‌دانل-داگلاس که اکنون بخشی از شرکت بوئینگ است می‌ساخت. اف-۱۵ جنگنده اصلی آمریکا برای مراقبت از مرزهای هوائی این کشور است.

خدا بیامرز میخواست صنعت خودرو رو کجا ببره اینا کجا بردن! البته نظر اینا در خصوص آموزش پرورش، ورزش و دانشگاه صنعت کشاورزی و ... هم با اون تفاوت داره

میدونم دارم غیاث مع الفارغه اما من که رئیس اداره تحلیل و ارزیابی نیستم

نظرات 1 + ارسال نظر
گلابی شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 16:03

صنعت خودروسازی کشور خودش خود به خود خاک بر سر شده، شما دیگه رو زخمش نمک نپاش، همه ماشیناشون باد کرده مونده رو دستشون.

در ضمن بار آخرت باشه ما رو با ژاپنی ها مقایسه میکنی ها!! انگشت کوچیکه ما نیستن. والیبالمون رو ببین، والیبال اونا رو ببین !!! :دی (نیشخند) ه هاه هاه ها ه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.