فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

داستان اسباب بازی 3

یه انیمیشن خوب. از لحاظ گرافیکی کارتون های باکیفیت ترهم دیدیم اما داستانش عالی بود. واقعا یه داستان داشت یه داستان که خیلی خوب پرداخته شده بود. داستانی که هر لحظه آدم رور دنبال خودش میبرد. یادم داستان اسباب بازی 2 خیلی جذبم نکرد که مسخره بود. اما 3 دیشب گفتم ده دقیقش رو ببینم دیگه نتونستم بلد شم خیلی جذاب بود. زاویه های دوربین خوشگل بود. اون سکانس فیلمبرداری اول فیلم که مادر اندی فیلم میگره هم خنده دار بود مثل همه مادرا دوربین رو روبه خودش میگیره و میگه قرمز یعنی داره ضبط میکنه!

احساس تو داستان موج میزد و به درستی به مخاطب انتقال پیدا میکرد... ترس هیجان غرور و افتخار. داستان اول فیلم هم به اندازه خود فیلم خوب بود اصلا شروع فیلم عالی بود من همینجا اسکار بهترین شروع داستان رو بهش اعطا میکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.