فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

پناهجویان

خوب فوج فوج پناهجو داره تو دریا میمیره سازمانهای دروغگوهم میچسبوننش به داعش و فلان اگه این سوریا از ترس داعش و جنگ فرار کردن چرا حاضر نیستن تو مجارستان بمونن؟ اونجا که جنگ نیست حتما باید برن شنگن؟ خوب این نشانه رفاه طلبی خوب منم دوست دارم پناهندگی شنگن بگیرم دیگه به جنگ ربطی نداره. اگه از جنگ فرار کردی چرا نمیای ایران؟ حتی بعضیاشون ول کن هم نیستن تو فرانسه س میخواد بره انگلیس! آخه پدر سوخته نصف کره زمین آرزوشه یه سفر بره فرانسه بعد تو از فرانسه هم فرار میکنی؟ خوب تو دروغگویی از جنگ فرار نکردی تو رفاه طلب و راحت طلبی مثل همه مردم دنیا. هرگونه ترحمی بهت بشه بیخوده

نظرات 1 + ارسال نظر
فائزه یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 13:23 http://horoof.blogsky.com/

یه بار هم بیان دوربین ببرن غرب کشور ما که هنوز بچه های شیمیایی متولد میشن !

والا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.