فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

شوالیه تاریکی

داستان فیلم داستان همیشگی بیدار شدن یه ضد قهرمان برای نابودی دنیا و درگیریش با قهرمان به اضافه صحنه های تاریک و زیر زمین که امضای فیلمای بت منه. به عنوان یه فیلم پاپ کرن دارای دیالوگ های پیچیده عمیق اما جزئی که نفهمیدنشون لطمه ای به فهم روال داستان نمیزنه فقط اعصابت رو تو سکانسایی که اتفاق میفته خرد میکنه اگرم پاپ کرن نیست که اون همه تخیلات چیه؟ سیاهی فضای داستان رو نه که خوب انجام نداده باشه من خوشم نمیاد اصلا داشتم خفه میشدم. انتخاب تونل های فاضلاب برای پایگاه بین مسخرست فیلمت سرگرم کنندست که هست دیگه مسخره بازی چرا در میارین؟

شخصیت پردازی افتضاح. هرچند که فیلمهای قبلی رو دیده باشی انگار که این شخصیت ها پنج دقیقه قبل فیلم برداری بوجود اومدن.

داستان های تخیلی گرفتار شدن همه پلیس ها تو تله به راحتی و فرو رفتن زمین ورزشگاه و نحوه دزدین پروفسور روس و ... حالم رو به هم زد و باعث شد نتونم فیلم رو تا آخر ببینم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.