فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

انتقام جویان

خوب یکمی بریم سمت پاپ کرن داستان فیلم در مورد یه حمله دیگه از سمت موجودات فرازمینیه که اینبار یه ابر قهرمان یا ارتش آمریکا نمیتونه جلوشون رو بگیره و چندتا از اوناباید دست به دست هم بدن تا موفق به اینکار بشن. یه داستان اکشن بزن بزن و صحنه های هیجان انگیز.

داستان شروع میشه و بزن بزن و مامور هیل تو سکانس فرار از پایگاه خوشتیپ و آماده دنبال آدم بداست که به خودم گفتم یادم باشه از تیپ و آمادگیش بنویسم اما خوب چه میدونستم ناتاشا قرار بیاد؟ یه سکانس کمدی از زمان شروع تماس تلفنی هنگام بازجویی از ناتاشا دیالوگ های با نمک. اونجای که ناتاشا به مامور پشت تلفن میگه اون داشت همه چیز رو بهم میگفت بعد رئیس بازجوها رو به همکاراش میگه من همه چیز رو بهش نمیگفتم. من طنز و کمدی رو به همه چیز ترجیح میدم مثل اون موقعی که لوکی به هالک میگه من خدام و تو نمیتونی آزاری بهم برسونی... ... آره صدایی که از لوکی بعد از کتک خوردن بیرون اومد هم جالب بود.

اکشن فراتخیلی داستان خیلی خوب درست شده بود حتی برای من که خیلی غر میزنم بیشتر  اکشن ها حس همزاد پنداری رو بوجود می آورد. البته اینم بگم اگه به من بگن الان کاپیتان آمریکا و هالک سر کوچتون وایسادن خیلی راحتتر باور میکنم تا اینکه بگن امریکا یه ناو جنگی عمود پرواز درست کرده. جدی میگم مگه میشه؟ تیر و کمان هاوکی هم زیاد به دلم نچسبید.

خوب پرداخت داستان باتوجه به ژانر فیلم خوب بود جلوه های ویژه راضی کننده بودن فیلم برداری بد نبود اما هیچی از موزیک متن یادم نمیاد داشت اصلا؟

آها از سرستون تخت جمشید هم که نمیشه گذشت.

وسط این همه دعوا و در گیری چیزی که جلب نظر میکرد حرفای کاپیتان آمریکا در مورد جنگ و سربازا بود که آدم رو یاد آرمانهای امام مینداخت. اره فکر کنم بعضی از این آرمانها یه کپی از نسخه های آمریکایی جنگ باشه. اینکه به ما یاد میدن فقط ایرانیا فداکاری میکنن اونم فقط تو جمهوری اسلامی وگرنه نصف مردم ایران راجع به جنگ سال 54 ایران و عراق چیزی نمیدونن. جالب تر وقتیه که راجع به فیلم نجات سرباز رایان صحبت میکردیم یه بسیجی میگفت اون فیلم و از خودگذشتگی ها و انسانیت توش رو از جنگ ایران وام گرفتن وگرنه آمریکاییها چه میدونن ایثار چیه؟ خوب اینم یه نظر دیگه.

آره در مجموع میشه گفت این فیلم برای جایی که قرار بوده قرار بگیره خیلی خوب ساخته شده. برای گیشه ساخته میشه گیشه رو تصاحب میکنه اما نوش جونش.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.