فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

هابیت ها سفر غیر منتظره

ارباب حلقه ها فیلم خوبی بود اما داستان هابیت ها بیننده رو دچار چالش جدی نمیکنه. بیاین راجع به داستان صحبت نکنیم چون به نظر میرسه تهیه کنندهها گفتن ما که این همه روکیشن گرون رو درست کردیم خوب حبفه بیاین یه فیلم دیگه هم توش درست کنیم بعد یکی میکه خوب داستان چی؟ یارو هم میگه داستان چیه؟ میگیم ارکها بیان درف ها بزنن و الف ها اول کمکشون نکنن بعد بیان کمک کنن درفها برگردن سر خونه اول این وسط هم یکمی از رذایلی مثل حرص و فضایلی مثل مردانگی میگیم. این از داستان تمام. ولی لوکیشن ها بی نظیرن حرکت دوربین عالیه مخصوصا زمان جنگها احساس میکنی تو کشتی نشستی دچار سرگیجه خوب میشی. آها یکی از دلایل فیلم نگاه کردن من یادگیری زبانه تو تمام فیلم تئوری همه چیز ده تا کلمه رو متوجه نشدم اما اینجا همشون حتی غولهایی که راحت نمیتونن حرف بزنن خیلی واضح و روان صحبت میکنن. جلوه های ویژه هم واقعا جالبه اگه اینکه همه صحنه ها گرافیک کامپیوتری هستن رو کنار بگزاریم هیچ وقت نمیتونی بگی کدوم صحنه ها کامپیوتریه کدومشون واقعی. البته شکوه صحنه ها با موسیقی و از همه مهمتر کر خوانی جذاب تر هم شده ولی در مجوع و خلاصه نبینی ضرر نکردی ببینی هم بد نیست.

اون دیالوگشم قشنگ بود که گاندولف به ملکه الفها میگفت
نمیدونم! سارومان معتقد است که تنها قدرت زیاد می تواند جلوی اهریمن را بگیرد، ولی این چیزی نیست که من بهش رسیدم، من پی بردم که این چیز های کوچک... و کردار روزانه ی افراد عادی است... که تاریکی را مهار می کند. کارهایی ساده، از روی مهربانی و عشق،

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.