فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

ولایت

حاج آقا پناهیان جز اون آخوندایی که میتونم به حرفاش گوش بدم گه هیچ اصلا دوست دارم گوش بدم. حلال تو یکی از سخنرانی هاش داشت میگفت که البته نقل به مزمون میکنم صدر اسلام یهودیا میرن پیش پیامبر میگن این ولایت شما به امور مردم کشور اسلامی یعنی هروقت خواستی میتونی هرچی دارن بگیری و اموالشون شریکی؟ ایشان پاسخ میدن نه یعنی هر وقت براشون مشکلی بیش بیاد و ضرر کنن من شریکم و کمک میکنم جبران بشه. خلاصه یهودیا هم خوشحال میشن و بشکن زنان میرن به کاسبیشون برسن.

حالا به نظر شما الان واقعا این انفاق میفته سوالم اینکه که اگه حق شما خورده بشه یا ضرر کنی چقدر احساس امنیت داری که حکومت مبتی بر ولایت ازتون حمایت کنه؟ اگه تو دعوا با یه گردن کلفتی حقت خورده بشه به قوه قضاییه یا پلیس اعتماد داری؟ یا حتی اگه اصلا در اثر سو تدبیر حکومت یه ضرر اقتصادی کنی کسی رو میشناسی بیاد دستت رو بگیره؟ به نظرت بعضی آقایون خودشون رو شریک ضرر مردم میدونن یا صاحب مال مردم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.