فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

مقاومت

فقط خواستم بگم مقاومت قائم به ایران نیست این سربلندی ایرانه که قائم به مقاومته اگه ما تسلیم بشیم به مقاومت آسیبی نمیرسه. همیشه مردم سرسخت و انقلابی در دنیا وجود خواهند داشت تنها نتیجه عقب نشینی ما از مقاومت از دست دادن سربلندی خودمونه. کسی سند نذاشته که ما تا ابد الگو باشیم ما فقط تا زمانی که حول محور مقاومت بچرخیم زنده خواهیم بود و شاخ و شانه برای غول میکشیم. اگه از مقاومت دست برداریم از پس همسایه های کوچک خودمون هم بر نخواهیم آمد. تا سلطه هست مقاومت ادامه خواهد داشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
گلابی یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 22:16

مقاومت، قائم به مقامته
چی گفتم!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.