فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

ویجر

دارم پی اچ پی کار میکنم هر روز یه کشف جدیدی میکنم خیلی خوشحالم بعد نگاه کردم دیدم با این حال غراضم خوشحالم و میشینم ضد آمریکا پست میزارم اما همین بیشعورها چهل سال پیش وویجر رو فرستادن برای کاوش مشتری و زحل اونم بعد از انجام ماموریت میره به سمت بیرون منظومه شمسی الان 17 میلیارد کیلومتر مسیر رو رفته و دو سالم هست از منظومه شمسی خارج هم شده. مرگ بر آمریکا ما خوبیم


نکته 940715

اضافه میکنم تو اون فضا پیما یک لوح طلایی هست که حاوی چندتا عکس و موزیک و سلام به چند ده زبان مختلف از جمله فارسیه جالبه

محتویات

نظرات 1 + ارسال نظر
. سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 01:03 http://www.hghkh.blogsky.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.