فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

کنکور

تلوزیون میگه امسال همه تو کنکور سراسری مجازن. فرداش میگه اونایی که جلسه کنکور هم نیومدن مجازن!!! مگه حد نصاب دانشگاهها انقدر پایینه؟ فرداش میگه اونایی که اول فکر میکردن نخبن نیازی به ثبت نام پیام نور و غیرانتفاعی ندارن بعد رتبه نجومی آوردن فهمیدن نه بابا پیام نور هم بد نیست میتونن هشت هزارتومن بدن پیام نور هم انتخاب کنن. امروز میگه چون ممکنه کسی اینترنت نداشته باشه دفترچه انتخاب رشته چاپی هم منتشر میکنیم.

خلاصه انقدر تبلیغ اینجوری کرد یکی از اقوام ما گفت فرهنگ بیا برا من انتخاب رشته کن!!! گفتم شرط لازم و کافی برای قبولی ثبت نام کردن. دوره ما اینجوری نبود سخت بود، رقابت بود. همین دیگه منم 23705 شدم 65000 کشوری!!! رفتم پنو

نظرات 2 + ارسال نظر
گلابی یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 10:02

سلام
برو خدات رو شکر کن رتبه ات بد شد، مجبور شدی بری پیام نور کامپیوتر بخونی، فکر کن رتبه ات یه کمی بهتر میشد و مثلا ریاضی محض یا مهندسی کشاورزی و از اینجور شروورا تو دانشگاه دولتی قبول میشدی، اونوقت الان چه خاکی میخواستی بر سر بریزی؟؟!! باغچه خونه تون رو بیل میزدی؟

پساپس از ادبیات بی ادبانه خودم عذر میخوام :ی

راس میگی راس میگی کامپیوتر خیلی خوبه تبریز که عالی بود

. یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 00:00 http://www.hghkh.blogsky.com

رتبه ت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.