فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

سیل

میگن این سیل ما باور کردن ابرا بوده گناهش پای اونی که گفته من نمیدونم اما چندتا سوال:

آیا غافل گیری سازمان هواشناسی دلیل خوبیه که این امر غیر طبیعی بوده؟ البته خوب قبلا هم این سازمان غافل گیر شده بود. میگن چند سال پیش یه بار کارشناسه تو تلوزیون خودمون گفته بود دلیل عدم تشخیص ارسال بی رویه پارازیت ماهواره بوده همون موقعی که سقوط بی رویه هواپیما هم داشتیم (من که نشنیدم باورهم نمیکنم)

مقصر تخریب خانه های غیرمجاز حریم رودخانه سازنده بوده یا بارور کننده؟ به نظرم هر دو

آیا  چند کشته و چندتا خونه خراب و ... ارزشش  کاهش دما افزایش ذخایر آب و برق و... رو داشته؟ به نظرم آره همانطور که تفریح و شنای دریای خزر به کشته شدن سالی ده ها نفر می ارزه، اگه نمی ارزید شنا رو ممنوع میکردن

نکته 940517

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.