فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

طراح

یه تبلیغ نشون میده که خانمه میگه تخصص من طراحیه حالا هم رو یه پیت روغن دارم کار میکنم حالا کاری ندارم که به نظرم اون پیت نه قشنگه نه کار بردی اما یه توضیحاتی کلی را جع به جای دسته تو ظروف بهتون میدم.

تمام قسمت های قرمز پررنگ شکل مجازی هستند (واقعیت افزوده). اگه دسته مثل شکل زیر تو یک سوم بالای ظرف مثلا 3 لیتری قرار بگیره (البته تو شکل ظرف رو 90 درجه کج کردیم که محتویاتش رو بریزیم زمین) و ظرف پر از آب باشه نزدیک ترین قسمت دسته به وسط ظرف به عنوان تکیه گاه قرار میگیره اما چون 2/3 وزن یک طرف و 1/3 یک طرف تکیه گاه قرار میگیره پس دست ناچاره برای برققرای تعادل 1/3 وزن رو به سمت سبک تر اضافه کنه که این امر توسط انگشت شصت انجام میگیره و وزنی معادل قسمت x به انتهای دسته اضافه میشه و در واقع بجای بلند کردن یک ظرق سه کیلویی شما مجبوری اول یک کیلو به سمت پایین نیرو وارد کنی بعد یه ظرف 4 کیلویی رو بلند کنی

اما اگه دسته وسط ظرف طراحی بشه دیگه نه نیرویی رو به پایین لازمه نه تحمل وزن اضافه

حالا اگه شما گفتی با طراحی دسته در یک سوم پایین در عمل چه اتفاقی میفته جایزه داره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.