فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

چقدر عقبیم

میگن چهل سال پیش شهردار سئول به محمد رضا میگه آرزو میکنم یه روزی سئول هم مثل تهران بشه. یعنی میشه تصور کرد با برنامه ریزی درست و یکمی شانس ما با یک قدرت اقتصادی شدن مثل کره خیلی فاصله نداریم چون اونها توچهل سال به اینجا رسیدن پس قاعدتا میشه تو چهل سال به اونجا رسید.

150 سال پیش آمریکا دچار جنگ داخلی و مشکلات زیادی بوده. یعنی میشه تصور کرد با برنامه ریزی درست و یکمی شانس ما با یک ابر قدرت شدن مثل آمریکا خیلی فاصله نداریم چون اونها تو 150سال به اینجا رسیدن پس قاعدتا میشه تو 150سال به اونجا رسید. البته آمریکا تو این مدت بحران های خیلی سختی رو پشت سر گذاشته مثل رکود بزرگ قبل از جنگ جهانی دوم یعنی فراز و فرود شدید کم نداشته.

نظرات 1 + ارسال نظر
گلابی جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 13:50

شروع کنیم؟ بسم الله

شروع کنیم. صفحه چندی؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.