فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

اذان

اذان صبح شبکه یک رو آقای مسعود سیاح گرجی میکه از دکل حفاری سیاس در خلیج همیشه فارس. جای خیلی قشنگیه اما نمیدونم اگه میدونستن قراره اون اتفاقا بیفته بازهم اوکیشن رو همینجا انتخاب میکردن؟ فکر کنم رضا یزدانی هم یه آهنگ رو یه سموی نفتی خونده بود. اما فرق دکل حفاری رو با سکوی نفتی نمیدونم.

نظرات 2 + ارسال نظر
گلابی شنبه 27 تیر 1394 ساعت 11:09

یوخ بابا؟؟
ای دل غافل، باید بیشتر از اینها حواسم رو جمع کنم.

گلابی شنبه 27 تیر 1394 ساعت 03:17

سلام
به وب من هم سر بزن، بوس بوس.
--------------
دوباره دارم مینوسم در همین آدرسی که در پیوندهات است.

اه نه بابا من هی چک میکردم ولی نبود میخواستم برم آدرستون دوباره ثبت کنم از چنگت درش بیارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.