فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

برای مهدی

سلام مهدی خوبی؟ به قولت عمل کردی؟ مهدی برنامه نویسی خیلی راحته اما من اصلا نابودم. حواسم پرته دوساعت میشینم یه تایع رو که درست کار نمیکنه اصلاح میکنم ران میگیرم و کلی دردسر بعد میبینم تابع فراخوانی نشده!!! یا مثلا:

وقتی که بعد از دوساعت ور رفتن با کد و دیباگ کردن، متوجه می شوید که یک سمیکالون(;) جا انداخته اید!

زمانی که در نهایت(احتمالاً بعد از کلی کلنجار رفتن) اسکریپت بدرستی کار میکند.

منبع

مهدی انقدر عکس گذاشتم و از گذاشتن ادامه مطلب تو ادامه مطلب خودداری کردم وبلاگ بالا نمیاد هه هه :)

نظرات 1 + ارسال نظر
گلابی جمعه 26 تیر 1394 ساعت 16:08

سلام
1. من کلا آدم بدقولی هستم و خیلی هم رو حرفم وای نمیستم، نمیگم این شرایط رو دوست دارم ولی خب فعلا نمیتونم کاریش بکنم.
2. این حواس پرتی نیست، بخشی از کار تک نفره هست، اگه مثلا دو نفر بودید 5 دقیقه ای اشکال کار پیدا میشد: الان دارم برنامه یه پلاگین رو مینویسم برای دایرکت ادمین. همون کد پی اچ پی هستش منتها با یه سری محدودیتهای بیشتر. یه قسمتیش نیاز بود به آپلود فایل، برای آپلود از تابع move_uploaded_file استفاده میشه، نگو این تابع برای HTTP POST هست و این مورد رو دایرکت ادمین نمیشناسه، ارور هم نمیداد، امکان نداره به ذهن آدم برسه، بعد از سه روز که نمیدونی چه راههایی رو امتحان کردم آخرش فهمیدم مشکل کجاست، اونم کاملا شانسی بود، خداییش دهنم سر این قضیه سرویس شد.
3. اگه کدی نوشتی که مشکل داشت (حتی اگه خیلی ساده بود) اون تیکه اش رو بفرست برام منم یه نگاهی میکنم، اونموقع وقتت تلف نمیشه. ایمیل بزنی جواب میدم، فوقش میگم نفهمیدم اشکال کجاست. من 24 ساعته پای نتم و جی میلم همیشه تو کروم بازه.
یاشا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.