فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

کنگره

کنگره آمریکا متشکل از دو مجلس سنا 100 نفری

ومجلس نمایندگان 435

تشکیل میشه. قرمزا جمهوری خواه و وحشی آبیا دمکرات و با پنبه سر ببر. منبع. حالا توافق میره کنگره، اگه اینا ردش میکنن بعد اوباما میاد وتو میکنه خودش گفته. بعد برای بار دوم کنگره نیاز به دوسوم آرا داره تا وتو اوباما رو بشکنه یعنی اگه حتی همه جمهوری خواهها مخالفت کنن 13 تا سناتور و 43 تا نماینده دمکرات هم باید با این رئیس جمهور دمکرات مخالفت کنن که احتمالش کمه منبع.

نظرات 1 + ارسال نظر
گلابی پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 03:12

عکس قشنگیه. نقطه ها رو شمردم، درست بود. :دی

میبینی چه چیزایی پیدا میکنم؟ تو خواب نداری؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.