فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

مذاکرات

به نظرم ایران به شجاعت اصولگراها و تدبیر اصلاح طلب ها همزمان نیاز داره. شاید اگه بعد از احمدی نژاد جلیلی رئیس جمهور میشد الان چندتا سانتریفیوژ و چندتا قطعنامه ضد ایران بیشتر داشتیم. در ضمن اگه بعد خاتمی روحانی رئیس جمهور میشد الان نه سانتریفیوژی داشتیم نه قطعنامه ضد ایرانی. نمیدونم شاید!!! الانم از یک طرف خانواده فشار میارن از اون طرف سعید اس ام اس میده از اون طرف هم وجدان خودم میگن روحانی به موفقیت دست پیدا کرده. البته از حرف تا عمل فاصله زیادی اما اگه اینایی که میگه رو عملی کنه نشان دهنده اینه که من تو محاسباتم اشتباه کردم. شاید دور بعد بهش رای بدم. نمیدونم شاید!!! اگه جلیلی رئیس جمهور بود الان احتمالا روزی سیصد هزار بشکه نفت هم نمیتونستیم بفروشیم اونم که پولشو نمیدادن بجاش میگفتم شب میمونیم ظرفاتون رو میشوریم:)

نکته 940424

البته با هرچی این اصلاح طلبا کنار بیام این پیوست فرهنگی شون رو چه کنم؟ البته پیوست فرهنگی اصولگرایی هم همچین چنگی به دل نمیزنه

اینم نشان دموکراسی که آقا بنده خدا مخالف بود علنن هم اعلام میکرد اما این بیوجدانها اعتنا نکردن باز خدا رو شکر آخرش شر نشد برامون اما آقا قوانین بازی دموکراسی رو کاملا رعایت کرد

نکته 940431

بله دیگه یواش یواش معلوم میشه که زیادهم توافق توافق خوبی نبوده و بزرگترین بدیش اینکه که اگه رئیس جمهور بعدی آمریکا که احتمال زیاد جمهوری خواه هم هست بعد از سال هفتم ریاست جمهوریش بزنه زیر توافق دوباره همه تحریمها برمیگرده و روز از نو روزی از نو و ما دستمون به هیچ جا بند نیست

نظرات 1 + ارسال نظر
شیطان بزرگ چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 17:02

اینجورییاست دیگه. اون بنده خدا احمقی نژاد با هزار بدبختی تو 4 سال 6 تا قطعنامه واسمون جور کرده بود، این آشغالا یه روزه همه اش رو به باد دادند :دی

ماشاله هنوز زبونت درازه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.