فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

خندان

اینم وزیر خندان ما

خوب اینم نمیدونم دوستش داشته باشم یا نه بعضی وقت ها یه کارای خوبی میکنه بعضی وقتا یه کارهایی بدی

اما الان جای یه اعترافه این اعتراف رو موقعی دارم میکنم که اصلا نمیدونم مذاکرات نتیجه میده یا نه اما

اگه به هر عنوان نتونیم یه توافق خوب بدست بیاریم اونوقت میشم مثل آزموده را آزمودن خطاست ونشون دهنده اشتباه تیم سیاست خارجه کرده و صحبت هم تفکرای من منطقی بوده و

اگه به هر عنوان به یه توافق خوب دست پیدا کنیم من باید تو نوع نگرشم به سیاست خارجی و چه بسا اصلا سیاست یه تجدید نظر بکنم چون دست یابی به توافق نشانه اینه که ما سی سال اشتباه رفتیم (البته شاید بشه اینجوری هم نگاه کرد که توافق مقتدرانه امروز ظریف نتیجه سی سال سیاست مقاومت و سر خم نکردن جمهوری اسلامیه و اگه میخواستیم از روز اول با آمریکا کنار بیایم احتمال داشت الان یه کشوری مثل عراق اکراین عربستان یا ترکیه بودیم)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.