فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

من عاشق مبارزه با اسرائیل هستم

به سران دهن گشاد اسرائیل سگ هار منطقه اعلام میکنم که به زودی با ما ملاقات میکنند. های ای سردمداران فرزند نامشروع انگلیس و آمریکا پیشنهاد میکنم تصاویر جوانان ایران اسلامی که از رسانه ها منتشر میشود را خوب نظاره کنید، چرا که به زودی طعم تلخ ضربه چکمهایشان را بر جسم نجستان احساس میکنید. اگر آنقدر احمقید که هنوز اقتدار این جوانان را در نیافتید بدانید که اینان فرزندان همان شهید دکتر چمران و امام موسی صدرها هستند، آنها را که خوب میشناسید. این جوانان تا روزی که شما را با جایتان به دریا بریزند فقط به اندازه یک لب تر کردن مولایشان فاصله دارند.

یک زمان انسان عاشق فرماندهی مولایش میشود یک زمان عاشق فرمانبری سربازان او.

درود میفرستم بر امام خامنه ای و از خدا تقاضای قوت و سلامت میکنم برای بازوان توانمند سربازان دلیری همچون سید حسن نصرالله

در ضمن یادآوری میکنم چه توافق حاصل بشود چه نشود چه بالا بریم چه پایین بیایم امنیت رژیم صهیونیستی تامین نمیشود:))))

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.