فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

کبک

سلام یه پست حملوی دیگه داشته باشیم و این بار یه حمله به آدمهایی که مثل کبک سرشون رو کردن زیر برف و مخالفند بعد بهشون میگیم مثلا چرا؟ میگه به خاطر اینکه مثلا شاخص توسعه انسانی تو ایران پایینه. بعد میگن خوب چقدره؟ میگه نمیدونم. میگم خوب چقدر از بقیه کمتره؟ میگنه نمیدونم. میگم خوب چرا حرف مفت میزنی؟ میگه چون جمهوری اسلامی آمار درست نمیده آماراش دروغه!!! اه خوب چجوری موقعی که لازم داری حتی مبلغ حساب بانک سوئیس (که کاملا محرمانست) فلان روحانی و فلان رئیس رو از بی بی سی باور میکنی بعد موقعی که باید از عقلت استفاده میکنه چشماته میبندی میشینی پای شبکه خبر. نه دیگه معلوم میشه اهل تحقیق نیستی من بخاطر اینکه به شما بگو پیدا کردن میزان شاخص های اقتصادی از تماشای سریال دردسرهای عظیم هم راحت تره چندتا نقشه رو آپلود میکنم که هم نشون بده پیدا کردن میزان اینها چقدر راحته و هم اینکه مقایسش با بقیه کشورها چقدر راحته. منبع همشون هم ویکی پدیاست. البته خوب مسلمه ویکیپدیا منبع این چیزا نیست. خود من هم هیچ وقت این آمار رو از ویکی نمیگیرم اما منابع اصلی رو به شما نمیگم شاید یکم تحقیق رو یاد بگیرین.

شاخص میزان تولید ناخالص داخلی

تولید سرانه ملی

برابری قدرت خرید

بجز اینا صدتا آمار دیگه هم همیشه به همین راحتی به دست آورد. حالا دیگه تو حتی نمیدونی تولید ناخالص ملی چیه بیخود میکنی مخالفی فقط بلدی حرف بزنی؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.