فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

اخبار

امروز شبکه خبر داشت میگفت مردم کشورهای بحران زده آلمان ایتالیا و بلژیک در حمایت از یونان تظاهرات کردند. آلمان بحران زدست؟ پس ماچییم؟ خبرهایی هم حاکی از اعلام کمتر از حد شهرهایی که به دمای 50 میرسند جهت جلوگیری از تعطیلی کارگاهها به گوش میرسه. به نظر شما غیر منطقیه که حرفهای تلوزیون رو باور نمیکنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
لوسیفر سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 00:06

با هیلتر شکن نیومدم. خیلی به آی پی ها دقت نکن. بیشتر مواقع غلط هستند. به مرور زمان متوجه عرایضم . میشی.قربانت، فدات، ستاره بچینی ماچ ماچ

میگم سر در نمیارم میگی نه

شیطان (منم دیگه سابق) دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 18:59

فعلا حال نظر نوشتن ندارم فقط خوندم و رفتم. راستی ازاون واژه "گلابی" در "بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز" خیلی خوشم اودم. آخه میوه مورد علاقه امه. راستی میدونستی بلاگ اسکای با پایتون نوشته شده؟ خیلی خیلی خیلی کم هستند سایتهای ایرانی که با این فریمورک نوشته شده باشند.

قربونت همین که بخونی از سرم هم زیادیه گلابی هم خوبه طالبی هم خوبه. پایتون هم خوبه من که نمیدونم چیه من فرق c و c++ و c# رو هم نمیدونم. ولی خوبیش اینه نشون میده کیا با ف ش میان هه هه. آی پیت بلژیکه

شیطان (منم دیگه سابق) دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 18:53

به نفعته که باور کنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.