فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

جای مهر

هزار سال پیش این مجری فراریه کی؟ حسینی. یه کلیپ درست کرده و ایراد گرفته به جای مهر آقای ری شهری حالا من کاری ندارم که این اثر مهر چجوری بوجود میاد و ممکنه برای برخی افراد از راهی غیر از سجده های طولانی ایجاد شده باشه اما... اولا من خودم که نماز های واجبم هم رو به زور میخونم و خیلی سریع (که بعضی وقت ها فکر میکنم اصلا ذکر رکوعم مشکل داره و به جای سبحان ربی العظیم و بحمده یه چیزی میگم شبیه سبانربالعلظمبحده) باز هم پیش اومده که جای مهر رو پیشونیم مونده دوما تو اون کلیپ دعوا سر جای مهر بود که بازهم فکر کنم موضوع برای کسایی که نماز میخونن حله چون خیلی پیش میاد که مهر یکمی بالاتر از اونجایی که شما برنامه ریزی کردید قرار میگیره.

در ضمن نمیدونم اما فکر کنم در هر صورت بشه یه جوری سجده کرده که جاش نمونه مثلا استفاده از مهر پهن منم چون پیشونیم حساسه این کار رو میکنم آقا هم همیشه مهر پهن استفاده میکنه و شاید بشه پرسید که پس چرا زنها جای مهر ندارند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.