فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

تراوین

یادش بخیر یه زمانی روزهای جلبی داشتیم. حمله بیخبر ع به جای ب به نفر اول تراوین. جهاز برون سیستم ها برای گردگیر با ع‌ر. یا عجب صبری خدا دارد ب. چقدر کباب از س گرفتیم. تلاش حاجی ر برای لیسانس و امتحان جمعیتش. یا اون روز که خودم بودم میزم نبود. حساب کتاب ز هم خیلی جالب بود. یه بارم با م دعواش شد. چقدر نهار خوراک سوسیس خوردیم. آلوبخارای ق هم در جواب ر قشنگ بود. یا اون روز که باوجود خستگی و ناراحتیم کار رو نصفه ول نکردم. دعوای ج با ق هم جالب بود. وای پرداخت حضوری مالیات و دفتر فعالیت روزانه دیگه نامردی بود. کار یارانه من و پاداش کردم هم خاطره شد. پیاده روی ظهر تابستان رمضان سخت بود. پینگ پنگ آخر وقت و دویدن برای آب کردن شکم هم خوب بود. وای وای جمع کردن 22 نسخه 50 صفحه ای با 15 نفر ابتکار جالب ز بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.