فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

مظنونین همیشگی

سلام دیشب فیلم مظنونین همیشگی رو دیدم فیلم خیلی خوبی بود واقعا داستان پردازی عالی داشت همه چیز سر جاش بود. اولین چیزی که خوشم اومد موزیکش بود البته قبل از اون اسمش هم آدم رو جذب میکرد. و من معمولا به خاطر اینکه میشه آخر فیلمها رو حدس زد زیاد فیلم نمیبینم خوشم نمیاد دوساعت منتظر چیزی باشم که میدونم چیه. ولی باید اعتراف کنم که این تو فیلم سه بار غافلگیر شدم. اول که داشت راجع به به خط شدن آدمایی حرف میزد که در گذشته مجرم بودن اصلا رفتم تو فاز همدردی که بعضی وقتا همین جا هم رفتار گذشتت حتی اگه الان کلی باهاشون فاصله داشته باشی تاثیر مخربی رو آیندت میزارن بعد یه هو وسط گفت اینا رو عمدا با هم به خط کردن اصلا شکه شدم.

اون نقشه بدون کشتن برای دزدین زمردها هم خیلی خوب بود. وای سکانس ورود کابایاشی واقعا شگفت آور بود. یه نقل قول جالب هم این بود که میگفت:

بزرگترین حیله شیطان این بود که دنیا رو متقاعد کنه که وجود نداره!

خیلی جالب بود چند دقیقه آخر فیلم که کوبان توضیح میداد دین همون کایزره رو فقط میتونستم با تندتند پاز کردن فیلم بفهمم و بعدش اونجایی که کوبان داشت آدرسو اسمهای داستان وربال رو رو در و دیوار اتاقش میدید خیلی قشنگ بود اصلا فیلم عالی بود اصلا انتظارش رو نداشتم. آره راستش من فیلمهایی که سعی کردن مخاطب رو غافلگیر کنن هم دیدم مثل تلاش ناکام (حداقل برای من) باشگاه مشت زنی اما حتی بعد از آشنایی با این سبک این خیلی خوب بود تازه اگه از این بگذریم که این محصولات خیلی وقتها باگ های تابلویی هم دارند که این نداشت. این رفت جز بهترین فیلمهایی که دیدم.


نظرات 1 + ارسال نظر
منم دیگه جمعه 12 تیر 1394 ساعت 11:56

اولا مضنونین نه و "مظنونین".
ثانیا این از اون فیلمهایی بود که بعد از دیدنش خیلی پشیمون شدم. هر چند حضور جناب کوین اسپیسی مرهمی بود بر زخمم، یه بازیگر درجه یک تو عالی ترین سطح

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.