فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

آب

آقا آقا این چه مسخره بازی سر مردم دارین در میارین؟ هی تبلیغ پشت تبلیغ آب نخورین٬ ماشین نشورین٬ حموم نرین... مگه میشه؟ اصلا چه ربطی داره یعنی چی؟ تو این مملکت سه٬ پنج٬ هقت چه میدونم چندهزار سال تمدنه خوب همیشه ام آب و هوای ایرانی خشک و بیابانی بود. چی شده الان خشکسالی شد؟ یارو سه هزار سال حموم رفت هیچی نشد تا تو مهندس بیسواد دکتر بیسواد شدی رپیس خشکسالی شد. اصلا گور بابای تمدن خوب دریاچه هامون و ارومیه و باتلاق گاوخونی و ال و بل و جیمبل معلوم نیست چند میلیون ساله وجود دارن چه سال پر آبی چه کم آبی. الان کارشناسه میگه دریاچه ارومیه دیگه احیا نمیشه...  ... من ماشینمو شستم اون خشک شد؟

آخه پدرسوخته بازی تا کی؟ آقا حالا که خود بی غیرتشون نمیان عذر خواهی کنن بگیر باعث و بانی از بین رفتن این همه ثروت ملی رو پیدا کن اعدامش کن. مگه میشه با سیاست های غلط و احمقانه یه مملکتی رو از بین ببری هیچکی نگه خرت به چند؟

اقا من که کارشناس نیستم من نمیدونم چقدر تاثیر داشته ولی بگردین ببینین کی به هرچی چاه عمیق غیر قانونی مجوز داد؟ من نمیدونم چقدر تاثیر داشته ولی ببینین کی خواست گندم یا هر محصول کشاورزی دیگه ای خود کفا بشیم؟ من نمیدونم چقدر تاثیر داشته ولی خودکفایی به قیمت به فنا رفتن؟ حالا من آب نخورم؟ پدر سوخته٬ نامردم اگه یک ذره صرفه جویی کنم. تو دریاچه دریاچه مملکته فروختی اگه نگم ریختی تو جیبت. بعد من ظرف نشورم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.