فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

سلام

سلام من فرشته عاصی هستم حدود شش... نه بیشتر از وسط مهر پارسال شروع کردم به وبلاگ نویسی و بلاگفا رو برای اینکار انتخاب کردم اما از وسطای اردیبهشت امسال بلاگفا رفت رو هوا منم تاحالا صبر کردم ببینم شاید درست شد اما تو روزهای اولین بازگشت بلاگفا دیدم وبلاگم از بین رفته یکمی ناراحت شدم اما خوب بک آپ بیشتر از نصف وبلاگ قبلیم رو دارم خلاصه تصمیم گرفتم کوچ کنم این وبلاگ رو راه انداختم.

اون موقع که وبلاگ نویسی رو شروع کردم فکر میکردم بیشتر سیاسی باشه اما الان که نگاه میکنم میبینم میخوام بشتر دفترچه خاطراتی یا چیزی تو این مایه ها باشه هرچند سیاست هم بخشی از خاطراتمه :) سلام

نظرات 1 + ارسال نظر
الــــــهام سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 23:55 http://omideabadi-74.blogfa.com/

الهی دردهایی هست که با هیچ گوشی نمیتوان گفت

گفتنی‌هایی هست که هیچ قلبی محرم آن نیست...

الهی تلاش‌هایی هست که جز به مددتو ثمر نمی‌بخشد

تغییراتی هست که جز به تقدیر تو ممکن نیست

دعاهایی هست که جز به آمین تو اجابت نمی‌شود

الهی قدم‌های گمشده‌ای دارم که تنها هدایتگرش تویی

افکار آشفته‌ای دارم، که تنها سامان دهنده‌اش تویی

الهی مرا تو دعا کن

برای من تو دعا کن

دعای مرا تو دعا کن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.