فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

استخدام

جانبازان آزادگان فرزند و همسر شهدا و یکسری دیگه از شرط حداکثر سن معافند

پدر و مادر و خواهر و برادر شهدا تا 5 سال به حداکثر سن افزوده میشود

رزمندگان به میزان حضور در جبهه به حداکثر سن افزوده میشود

داوطلبان شاغل در همان دستگاه به میزان مدت همکاری به حداکثر سن افزوده میشود


حالا اگه با سهمیه بومی کار نداشته باشیم که خودش داستانیه

تا بیست درصد به نمره داوطلبان شاغل افزونده میشود

بعد از اون درصد اضافه در صورت نمره برابر اولویت با داوطلبان شاغل و بومی

25 درصد سهمیه مال جانباز آزاده همسر و فرزند شهید و یکسری دیگست

این یکی دیگه عجوبست: خواهر و برادر شهید شامل سهمیه میشن لیکن ملزم به شرکت در آزمونند!!!

5 درصد رزمندگان

غیر از این هم حتما حتما سهمیه هایی هست که اینجا ننوشته

به نظرتون ثبت نام بکنم؟ من کنکور دکتری قبول میشم ولی این انقدر سهمیه داره فکر نکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.