فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

هری پاتر

سری فیلمای هری پاتر روشروع کردم

اولیش سنگ جادو بد نبود یکمی ژانر کودکه ولی بد نیست 6

دومیش تالار اسرار بد نبود مثل اولی ولی چقدر هری پاتر خوشگله پدرسوخته. موزیک متن هردو خیلی خوب بودن و فیلمبرداری این هم. چقدر بچه ها با صورتشون قشنگ بازی میکردن. و در آخر ای نشخصیت پردازی و تعریف موجودات و فضاهای متعدد واقعا شگفت انگیزه البته اسکار این موضوع میرسه به ارباب حلقه ها 6

سومیش زندان آزکابان فوق العاده. رفت تو لیست فیلمبرداریش علی بود وبازی بازمانش مو به آدم سیخ میکرد 8

چهار جام آتش بد نبود بیشتر راجع به دوستی های نوجوانی بود 5

پنج محفل ققنوس دیگه داره شبیه سریال میشه اون قسمتیش که از جادو به جای تفنگ و شمشیر استفاده میکردن خندم گرفت 6

شش شاهزاده دورگه نیمه اولش طنز خوبی بود ولی دومش نه 7

هفت یادگاران مرگ خیلی خیلی بهتر بود از بقیه. هنر سینما با فیلمبرداری خوب و لوکیشن زیبا موزیک خوب و دیالوگ کم و لونای شگفت لنگیز که همه سکانسایی که بازی میکرد رو بیشتر از یک بار دیدم 8

هشت یادگاران مرگ دو خوب بود آخرشم جالب بود 7

چیزی که باید بهش توجه داشت اینه که هرچند هرمانی خیلی خوبه ولی دلیل نمیشه آدم عاشق لونا هم نشه :| که یه روح بزرگ با پذیرش بالا داره که از کسی کمک نمیخواد و انقدر فروتنه که حتی حرف زدن بامرده ها براش چیز عجیبی نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
چیزی به من یاد بده . . . جمعه 24 دی 1395 ساعت 22:12

اگر امکانش هست فیلمای هری پاتر و ارباب حلقه هارو به من قرض بده یا کپی یا هرچی میدونی...لطفا...

باشه برات کنار گذاشتم ولی در جریان باش فیلمایی رو که میبینم زود حذف میکنم یعنی اگه هرکدوم رو خواستی زود بگو :)
از قبلیا هم اگه هر کدوم نظرت رو جلب کرده بگو آن دلیت کنم...

نسیم جمعه 24 دی 1395 ساعت 18:23 http://www.kharnebesht.blogsky.com

یه کتاب جدیدم اومده بخون خوبه
هری پاتر و کودک نفرین شده. بگردی رو اینترنت هست فایلش

متشکر از معرفی تون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.