فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

اهداف

وقتی نمیدونم هدفم چیه معمولا کارهایی میکنم که خیلی لازم نیست بکنم

وقتی نمیدونم هدفم چیه بعضی وقتا دنبال یه اهدافی میرم که دوست ندارمشون

اینجا مینویسم اهداف و اولویتشون رو

1- کسب و کار و درامد خوب

     i- یوتیوب

     ii- فارکس به خاطر ریسک

     iii- حسابداری

     vi- تحلیلگر مالی

2- مهاجرت

     i- کانادا: سخته و خیلی عالی نیست و باید از صفر شروع کنم کنسل

     ii- خلیج فارس: راحته دوره های express entry فعلا کوبر

3- ادامه تحصیل

     i- ببینم چی میشه

4-تشکیل خانواده

     i- دنبالش گشتن کلاس زبان

5- ورزش

     i- دماوند

     i- ایروبیک واجب

     i- بدنسازی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد