فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

تحصیلات و سواد شعور نمیاره

۱- این استدلالیه که طبیعتا از افراد بیسواد میشنویم

۲- ولی تو این استدلال این مستتره که شعور مهم و قابل اندازه گیریه چون:

     I- چیز مهمیه چون اگه مهم نبود اصلا این استدلال مطرح نمیشد

     II- قابل اندازه گیریه: چون این آدمه فهمیده یکی که با سواده شعور نداشته

۳- شما اگه بخوای ۱۰۰ نفر آدم رو بر اساس شعورشون مرتب کنی ممکنه نیاز به مصاحبه، تحقیق و بررسی رزومه باشه که ۱۰۰ ها ساعت زمان نیاز داره. ولی من اگه همون صدتا رو به ترتیب تحصیلات یا میزان مطالعه یا شاخص های اینجوری مرتب کنم ظرف یک لحظه به یه ترتیبی میرسم که به ترتیب واقعی خیلی نزدیکه و به صرفه ترین راهه

۴- اگه به خود همون آدم بگن آقا مجبوری یه ساعت یا چند روز بایکی هم صحبت بشی ترجیح میدی با آدم با سواد باشی یا رندوم انتخاب میکنی ترجیح بده با آدم باسواد باشه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.