فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

ظهیر

دیروز روفتم قبرستان ظهیر که محمد تقی بهار، فروغ، رهی معیری، ایرج میرزا، قمرالملوک وزیری اونجا دفنن و میتونه چه جاذبه گردشگری باشه اما تعطیل بود :| میدونی چرا به علت عدم رعایت شئونات اسلامی از سال 92 فقط پنجشنبه ها 10 تا 12 برا خانوما و 13 تا 16 برای آقایون

 

بعد رفتم امام زاده صالح تجریش و آینه کاری و یه نماز جماعت

بعد از اونم رفتم دریاچه چیتگر چقدر دور بود دوساعت تو راه بودم با مترو که جای باحالی بود مرغ دریایی و محوطه سازی خوب و ساحل و ... اینا.

نظرات 1 + ارسال نظر
چیزی به من یاد بده . . . چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت 14:06

نرفتی خونه ی ما؟

همینجوریش 9شب رسیدم خونه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.