فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

نوح

خوب از اول هم انتظار نداشتم یه فیلم بر اساس روایات موجود باشه ولی:

یه اثر سخیف که تو یه روند نوح رو از یه آدم عادی که برای نجات یه شغال روباه یا هرچی آدم میکشه به یه خودخواه که دوست دختر پسرشو زیر دست و پا ول میکنه سپس به یه بیمار روانی که قایق پسرشو آتیش میزنه و یه جنایت کار که میخواد نوه هاش رو چون دخترن بکشه و در آخر به یه دائم الخمر تبدیل کرد... یعنی فقط فحش نداده بود به پیامبرا.

آخرشم که فمنیست لعنتی مثل اکثر فیلمای آشغال دیگشون سلسله نبوت رو بجای اینکه به پسرش بده به دخترای پسرش داد :| بیشعورای روانی. اوایل نقد کیهان رو میخوندم میگفتم این احمقو نیگا چی مینویسه؟ حالا خودم از اون جلو زدم

خوب دیدن مبارزه خیابانی و لب گرفتن یه پیامبر یقه واز چیزی نیست که هر روز ببینید.

اون از اونا ولی لوکیشن و جلوه های ویژه خوب بودن اما واتسون هم خوب بود آدم رو یاد الناز حبیبی مینداخت.

خوب از دیالوگ های ماندگار فیلم هم نمیشه گذشت:

+ بیگناهان نجات پیدا میکنن

-بیگناهان؟

+حیوانات

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.