فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

لوسی

لوسی یه فیلم فوق العاده دیگه البته در قسمت موضوع راجع به مغز انسان که میتونه همه چیز رو کنترل کنه انسان رو 10% از مغزش تسلط داره وقتی این بیشتر بشه میتونه حرکات غیر ارادیش رو کنترل کنه بیشتر بشه میتونه همه چیزشو کنترل کنه!!! بیشتر میتونه دیگران رو کنترل کنه و حتی اشیا و انقدر میتونه که میتونه به خدا نزدیک بشه... ... استفاده از همه نورون ها منو یاد آواتار میندازه

به نظر من هم میتونه... نمیخوام به مشکلات علمی فیلم یا ضعف ساختاریش (مثل عدم نیازش به پلیس یا سرعت بالای کامپیوترهاش یا غلبه بر جاذبه در لحظه اول یا اینکه تابلوی آفرینش در محل امروزی نیویورک نبوده) اشاره کنم چون به نظر من هم میتونه

راجع به هنر سینما باید بگم فیلم خوبی بود نه فوق العاده اگه این موضوع رو میدادن دست برادران واچوسکی حتما جز سه تا فیلم برتر از نظر من میشد اما خوب ندادن... تدوینش عالی بود ولی برای یه همچین ایده ای باید صحنه پردازی یا روایت خیلی خلاقانه تر عمل میکرد که نکرد بازی ها خوب بودن.

سکانس تغییر زمان تو میدون تایمز نیویورک عالی بود و اینکه بعد از کنترل صد در صدی اس داد که I'm evrywere

خوب اگه اون خدا بود به نظرم جواب سوال یه آدم معمولی رو دادن یکمی زیاده رویه.

فکر کنم اگه کسی بتونه یکمی از بقیه بیشتر رو مغزش کنترل داشته باشه میتونه خیلی تاثیرگذار باشه تو دنیا

البته خوب من اعتقاد دارم بازگشت زمان نظریه خودراه انداز رو فعال میکنه ... ... که به نظرم توجیحش خیلی سخته

البته من به عنوان یه آدم مذهبی  اکیدا عقیده دارم این میتونه کفر نباشه هرچند با اشاره به اعتقادات کفر آمیز یهود در خصوص نالج یا اومانیسم (سکانس آخر) خودش دوست داشت باشه 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.