فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

رضا

امروز به سرم زده بود برم مشهد اگه آخر هفته نمیخواستم برم کرمونشاه شاید میرفتم. اما ترفتم و ظهر با ب رفتیم فاتحه داداش آقای ر . بعدشم با رضا رفتیم موزه رضا عباسی که شبیه موزه ملی دو قسمت پیش و پس از اسلام داشت بد نبود. رضا ازدواج کرده راجع به کار و سیاست و ... صحبت کردیم خلاصه بعدشم رفتیم باغ مینیاتور که خیلی قشنگ بود. الانم دوباره ارشد ثبت نام کردم برای حقوق!!! فکر کنم دارم خل میشم. آخه من رو چه به حقوق؟

نظرات 2 + ارسال نظر
چیزی به من یاد بده . . . سه‌شنبه 7 دی 1395 ساعت 15:55

حالا نوبت منه که بهت توصیه کنم :)
حالا که می خوای انرژی بزاری، روی چیزی بزار که دوستش داری.

کامپیوتر اما دکترا سخته البته اونجا هم ثبت نام کردم :|

چیزی به من یاد بده . . . شنبه 4 دی 1395 ساعت 22:37

واقعا می خوای حقوق بخونی؟؟؟؟!!!
دوست داری حقوقو؟

بدم که نمیاد درس خوندن رو دوست دارم گفتم شاید تا اردیبهشت به حقوق هم علاقه مند شدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.