فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

آقای آموزش

آقا ما قبل از عید همه کارهای تسویه مون رو از دانشگاه انجام دادیم و انصافا خدا خیرشون بده خیلی خوب کارهام رو پیگیری میکردن فقط به خاطر یه مشکل کوچیکی یه قسمت جزئی از کارم افتاد برای این ور سال خلاصه من رفتم کارم رو انجام بدم که شامل یه تحویل مدرک و اضافه کردن اون به پروندم و نوشتن نامه فارغ التحصیلیم بود که اولا از زمان تحویل نامه به دبیرخونه تا تحویل به آموزش سه روز طول کشید تازه اونم خودم رفتم آوردم. بعد آپلود مدارکم که دیگه نگو این مسئول آموزش اون پارسالی نبود اون که عالی بود رفته بود این جدیده کار رو نه بلد بود و نه انجام میداد فقط حرف میزد هی ور ور ور اینجوری هم نبود بگه برو انجلم نمیدم هی توضیح و تفصیل که کار دارم وقت ندارم بلد نیستم یعنی برای آپلود 10 تا عکس رو سایت 8 بار در اتاقش رو قفل کرد رفت از مسئول پارسالی میپرسید برمیگشت حتی یه تغییر حجم ساده عکس هم بلد نبود دیگه این اواخر من نشسته بودم پشت سیستمش کارهای خودم رو انجام میدادم انصافا سیستم پیچیده ای هم نبود اصلا همش فارسی بود خلاصه یه نامه برام از طریق اتوماسیون فرستاد که معاون آموزش دانشکدمون امضا کنه منم رفتم پیشش گفتم معاون امضا کن اونم گفت الان دارم نامه ها رو امضا میکنم ولی به نوبت منم چون همون روز باید برمیگشتم کرمانشاه گفتم به درک ولش کن اومدم، خلاصه بعد از ده روز دوباره رفتم دیدم هنوز نامه ام رو امضا نکرده خلاصه کلی دوباره برو و بیا و حجم عکست کم و زیاده و سیستم قطع و وصله و معاون نیست و رئیس هست و اینها کلی برای یه مدرک ساده معطل شدم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.