فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

پروپاگاندا

بعضی ها هم یه همت عجیبی دارن دروغ نگن اما این همت به علاوه ذات خراب باعث به کار افتاد قوه ابتکار شده. داره توضیح میده که از زمان شروع مذاکرات هسته ای این قانونی که قرار بوده تحریمی اضافه نشه توسط آمریکا نقض شده که تا اینجاش رو درست میگه اما بخاطر اینکه احساسات رو هم تحریک کنه میگه مثلا تو این مدت هفده تا تحریم اضافه شده... مسئله من دقیقا اینجاست که آخه مگه معیار برای قیاس تحریمها تعداده؟ خوب یه تحریم کوچیک که مثلا نه نفر شخص حقیقی رو جز لیست سیاه قرارداده یه دونست قطعنامه شورای امنیت هم یه دونه؟ اینجوری میشماری؟ ولی کلا مسئلم این نیست اینجور روش تبلیغ که به نظر من کار درستی نیست داره زیاد میشه. سعی کنید همیشه تو زندگیتون هشیار باشید گول نخورید :)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.