فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

دیتا بیس

آقا من هم یکمی برنامه نویسی سی شارپ هم یکمی پی اچ پی بلدم اما همیشه تو اتصال اینها به یک پایگاه داده مشکل داشتم حالا مهدی یه دستور العمل برام فرستاده ببینم میتونم طبق این انجامش بدم.


اول یه دیتابیس به نام تست در phpMyAdmin ایجاد کن. بعد رو این دیتابیس کلیک کن و از قسمت import فایل دیتابیسی رو که برات فرستادم انتخاب کن.


به جای root نام کاربری خودت در phpMyAdmin رو بنویس.

به جای password هم پسوردت رو بنویس.


این فایل db_connection رو بریز تو فولدر www بعد از آدرس localhost/db_connection.php تو مرورگرت اجراش کن.

ارور داد، پیغام خطا رو برام بفرست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.