فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

ریکاوری

سلام خواستم یه راه ساده برای ریکاوری اطلاعات از دست رفتتون بگم اولا اگه به هر نحوی اطلاعاتتون پاک شده دیگه رو هاردتون اطلاعات کپی نکنید و باهاش ور نرید. اما اگه هاردتون فرمت شده بدونید معمولا فقط نیاز به بازیابی پارتیشن تیبله و در هرصورت میتونید نرم افزار تحت داس (البته تحت همه سیستم عامل عرضه شده) تست دیسک رو روی یه فلش بوت ایبل اجرا کنید و به راحتی همه هارد قلپی برمیگرده اگرم ویندوزتون سرجاشه ریکاوری استودیو نرم افزار راحت و قوییه. منم خودم هاردم فرمت شد و تو داس یه فلدر خیلی مهم هم که خواستم کپی کنم رو فلش از بین رفت اما با این دوتا نرم افزار همه چیز برگشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.