فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

مه

امروز یه مه زیبایی بود که نگو از فاصله 10 20 متری از سر کوچه ها میشد عبور ابرها رو دید و تو اتوبان به زحمت 20 متر اونورتر معلوم بود.

ظهر هم رفتم گاخ نیاوران که تو مه خیلی رمانتیک بود ولی واقعا نمیشد یه تصویر کلی از باغ دید انقدر مه غلیط بود کوشک احمد شاهی و کاخ اصلی مجموعه ای از اتاقهای زندگی شاه و بچه هاش که خیلی خیلی زیبا بود. اصلا آدم این موزه ها رو میره قلبش به حال اونا میگیره مخصوصا در مقایسه با اون احمدشاه خرسعلی احمق دلمه... برگشتنی هم رفتم پشت کاخ صاحب قرانیه ببینم چه خبر محل بازدید نبود ولی بلاخره یه راهی پیدا کردم در برم  :)

نظرات 4 + ارسال نظر
n!k شنبه 25 دی 1395 ساعت 16:04 http://nikava.blogfa.com

سلام
اره میام
فقط باید تایم رو اوکی کنیم

+همدان هم بیاید که من خودم هستم همه جارو هم میبرمتون

n!k پنج‌شنبه 23 دی 1395 ساعت 01:03

والا فک کنم شماها اعلب جاهارو لیست کردین
اینطوری که خوندم
+همه رو رفتی خو چی بگم
+خیابون سی تیر هم بنیاد فارابی .. یه موزه هم اونجا هست .. یا مثلا شهرک غزالی هم بد نیس برید ... پارک بازیافت هم هست شنیدم منم نرفتم ..همینا الان به ذهنم میرسه

+دیگه بعدش همدان ... اینقد تاریخی و قبر و معماری و مسجد و موزه و طبیعت که دیگه حالتون بهم بخوره از گردش »)
+منم بودم که همراهیتون میکنم

آفریت دمت گرم اینا رو هم میرم شهرک غزالی باید باحال باشه میای باهم بریم؟ بگو
همدان همدان من خیلی شهرا رو رفتم ولی همدان:| فقط موزه جنگش کلا سه ساعت همدان بودم تو زندگیم اونم موزه جنگ :) البته بجز مسافرتایی که از همدان رد میشدم

n!k دوشنبه 13 دی 1395 ساعت 00:29

همون تهران فقط؟

فعلا تهرانم ولی شما بگو تو لیستم میزارم

n!k شنبه 11 دی 1395 ساعت 13:56 http://nikava.blogfa.com

سعد اباد هم ببنید یه وختی
با گلستان

جفتشو رفتم و اگه جای دیگه ای سراغ داری بگو خوب بودنش مهم نیست هرجایی که میشه یه بار رفت رو بهم بگو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.