فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز
فرشته بودم

فرشته بودم

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی / بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز

مارول

اومدم اونجرز رو ببینم دیدم اونجرز 4عه گفتم بزار برم از یک ببینم

بعد دیدم خوب این قهرمانا داستان دارن برم اونا رم ببینم

آخرش معلوم شد قبل دیدن اونجرزی که دانلود کرده بودم با 21ی فیلم دیگه رو ببینم

۱- کاپیتان آمریکا : اولین انتقام گیرنده (Captain America: The First Avenger)
۲- مرد آهنی (Iron Man)
۳- هالک باورنکردنی (The Incredible Hulk)
۴- مرد آهنی ۲ (Iron Man 2)
۵- ثور (Thor)
۶- انتقام جویان (The Avengers)
۷- مرد آهنی ۳ (Iron Man 3)
۸- ثور “دنیای تاریک ” (Thor: The Dark World)
۹- کاپیتان آمریکا : سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier)
۱۰- نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy)
۱۱- نگهبانان کهکشان ۲ (Guardians of the Galaxy, Vol. 2)
۱۲- انتقام جویان : عصر آلترون ها (The Avengers: Age of Ultron)
۱۳- مرد مورچه ایی (Ant-Man)
۱۴- کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی (Captain America: Civil War)
۱۵- دکتر استرنج (Doctor Strange)
۱۶- مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming)
۱۷- ثور (Thor: Ragnarok)
۱۸- پلنگ سیاه (Black Panther)
۱۹- انتقام جویان : جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War)
۲۰- مرد مورچه ایی (Ant-Man and the Wasp)
۲۱- کاپیتان مارول (Captain Marvel)
۲۲- انتقام جویان ۴ (Avengers 4)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.